22 april - Storing: geen bevestiging van uw afspraak
Op dit moment is er een storing bij ons afspraaksysteem: als u online een afspraak maakt, krijgt u misschien geen bevestigingsmail. De afspraak is dan wel gemaakt, maar dat ziet u niet. U hoeft dus niet te bellen of zelf weer een afspraak te plannen.
Ook ziet u niet altijd de ophaalafspraak voor bijvoorbeeld uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Die afspraak gaat gewoon door zoals eerder gepland.
We hopen het probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor de overlast.
Paspoort en identiteitskaart
Paspoort of identiteitskaart kwijt
Meld uw gestolen of verloren document en vraag een nieuw aan
Lees meer
Reizen met kinderen
Bewijs regelen dat u de ouder of begeleider bent van meereizende kinderen
Lees meer
Tweede paspoort aanvragen
Extra paspoort voor als u reist naar landen die in conflict zijn
Lees meer
Vluchtelingenpaspoort aanvragen
Paspoort als u in Nederland woont en de vluchtelingenstatus heeft
Lees meer
Vreemdelingenpaspoort aanvragen
Paspoort als u geen NL nationaliteit heeft en geen vluchtelingenstatus
Lees meer